1/11/2014

Back in black again







jeans/rifle: Topshop
blazer/sako: Topshop
bracelets/náramky: Topshop
rings/prstene: H&M
body: Tezenis

If you would ask me what is my favourite colour I would say black. Why? Because you can wear it with anything anytime and it doesn't ''burn your eyes''. So today I am back in black again and I will be..many times. 

Last pic with Tomáš (blog)

Ak by ste sa ma spýtali aká je moja najobľúbenejšia farba, moja odpoveď by bola čierna. Prečo? Pretože sa nostiť s čímkoľvek a kedykoľvek bez toho aby to nejak vizuálne vadilo. Takže dnes som znova back in black a predpokladám, že ešte veľa krát budem.

Posledná fotka s Tomášom (blog)



22 comments:

  1. Jsi vážně dokonalá!! Miluju tvoje outfity, jen tak dál!
    Moje nejoblíbenější barva je taky černá, je prostě univerzální :)

    www.bysharka.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. super outfit:)!!

    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
  3. zbožňujem čiernu. a asi z rovnakého dôvodu ako ty.
    a vyzeráš úplne úžasne! :)

    ReplyDelete
  4. černá se zlatýma doplňkama je top prostě ;)

    ReplyDelete
  5. to body je nejúžasnější věc, kterou jsem za posledních pár let viděla :O :)

    ReplyDelete
  6. mnau, to body som si skusala ale ta cierna nepriesvitna cast mi bola uzka v hrudniku, tebe to prekryje prsia normalne? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak no :D keď si dáš čiernu podprsenku tak to nevidno

      Delete
  7. ohh gosh so stunning photos! you look totally gorgeous!
    Emma xx
    http://iemmafashion.com/

    ReplyDelete
  8. super! máš krásný vlasy :)

    ReplyDelete
  9. have you ever been in Cracow (pl) ?:)

    ReplyDelete
  10. nádhera!!! skvelý outfit aj fotky :)

    pozývam ťa na môj blog a luxusnú giveaway: http://camomille-sign.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  11. když nový příspěvek?úsměv prosím, ty jsi dokonalá,víte? :*

    ReplyDelete
  12. Beautiful look, love it!

    xx MJ
    http://shopaholic-thoughts.blogspot.pt

    ReplyDelete
  13. Celý čas som rozmýšľala na koho sa mi podobáš. A už som na to prišla! Ty si úplná Wednesday z Adamsovcov. Zasmej sa niekedy, lebo všetky fotky sú rovnaké. Nemyslím to ako urážku, ale naozaj mi ju pripomínaš :)

    ReplyDelete
  14. Black is always a great way to go! :D

    -Alicia
    Neon Fox

    ReplyDelete
  15. Ty seš tak krásná.V černý krásně vynikáš a ten outfit je taky skvělej :) "everyday we wear black" :D:)
    http://elegant-fashion1.blogspot.cz

    ReplyDelete